söndag 8 juli 2012

Straxt måndag....

...och jag är inte det minsta trött.
En dag som innehållit mycket aktivitet.När det är tosiamarknad är det ett måste att gå en runda runt stan och kolla in alla knallar.
B köpte bacon det gör han alltid+en påse bröd.Jag inhandlade lite MJ-saker,en t-shirt eller linne snarare,ett MJ-halsband en fotlänk och en orange klocka.Är mkt nöjd med detta!

En sväng in på maxi för komplettering.
Hem för en snabblunch.Så kom småprinsessorna och E för en fika och kolla in mina fina hönor.

Så har L fått lite av universum,B fick en slev han också.J var här och red på den Gråa medan A fick en dos energi.
Nu inväntar jag John Blund men han verkar ha missat mig för jag är inte det minsta trött!Hur ska detta gå?Jag som har ansvar för maten imorgon......eller idag för det är straxt måndag!

Foto: Några MJ-saker blev det allt,en orange klocka och en fotlänk,är mkt nöjd med min Tosiasöndag!

1 kommentar:

  1. Det blev en bra söndag :)
    Önskar dig en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera