måndag 28 juni 2010

Badflickor


Jag har ju fortfaranade inte lärt mig hur och i vilken ordning jag ska ladda in bilderna....så nu blir det bakifrån...men vad gör det...jag är lite känd för att vara udda så nu kör vi....detta är alltså efter en våldsam tur i vår lilla pool för barn med jättelite vatten men detta störde inte blötdjuren det minsta,fullkomligt vilda flickor i det blöta,hahaha




Nikita som vet hur hon vill ha det när hon kommer hit,är alltid hungrig.Har du något att äta mormor,jag är hungrig,jaha och vad passar bättre än lite rabarber direkt från landet!?

en underbar bild och jag lyckades fånga den helt galna lilltösen när hon fullkomligt kastar sig i....




glad som en lärka,vad månde det bliva en ny Therese Ahlshammar,jaa kanske vatten är underbart tycker Felicia!





lillpian som precis lärt sig gå upprätt,fastän hon springer om än lite vingligt fram på....tå,ska det vara lättare undrar en gammal mormor????

1 kommentar:

  1. Jovisst kunde jag gå till din blogg via gmail.
    Jätteroliga bilder Kram gamlemormor

    SvaraRadera