onsdag 9 juni 2010

En dag mitt i veckan...

Ja nu har äntligen min rodedenron börjat slå ut,det är sent den brukar blomma mycket tidigare.Men är sååå glad för nu!





Mina jordgubbar är på G men några klara till midsommar....tror jag inte på,man kan ana ett litet kart på bilden.




och sen var det ju gräslöken...






Vill visa mina små vindruvor,haha så söta eller hur?






och detta är jag en skugga av vad jag brukar,nu flera nätter i rad,har sömnen varit näst intill obefintlig.I lördags var jag med Manda ut i skogen och hade en häst vid hand,det fick jag böta för söndag och måndag.Igår verkade jag 2 hästar och det blir ränta på ränta vet i 17 hur jag ska återfå orken och energin,Någon som har en patentlösning..????

Den som kommer på en lösning på värkproblematiken och nyckeln på fibromyalgi,önskar det vore jag som kunde fixa det.Tänk så många som skulle kunna få sitt liv tillbaka!

1 kommentar:

  1. Godmorgon =))
    Underbara bilden , man blir glad av att vandra runt i trädgården och se alla knoppar och blommor =))
    Ja , tänk om någon kunde finna ett bot mot fibron , så underbart det skulle vara =))

    Önskar dig en bra dag och en trevlig helg , varma kramar / Berith (här&nu) =)

    SvaraRadera