fredag 18 juni 2010

Denna vecka....inga bilder.....

I måndags var vi ute Amanda och och jag.Donna+ Blossie.... tyckte att Blossie var lite hovöm men tolkade det som att jag verkat lite mycket...men det visade sig senare i veckan att det var fångkänning.....suck vad ska jag göra åt detta ,jag blir galen,,,mina hästar får inte överdrivet med kraftfoder,bara när de förtjänat det!Nu har jag 2 damer som står inne!!!!F****N!Brukar låta dem gå på grönt några timmar på eftermiddagen för att vänja sig,,,,,uschanemej vad det suger med ponny,just nu i denna stund är jag dj****ligt ledsen och frustrerad över att det inte flyter...på....som jag vill...utan att världen bara snurrar utan att jag är med!!!!!
Annars har det varit mycket med röj under el-trådarna och lien har tagits fram,ingen tid till att uppgradera bloggen....
Idag fredag har det varit tid för nålar och idag var det urinblåsans nål som var häftigast,förra veckan var det gallan.På onsdag nästa vecka får det bli nål- dax igen eftersom fredag infaller midsommar .....OCH ....året vänder kära vänner...nu går vi mot mörkare tider och vinter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar