tisdag 29 juni 2010

Funderar

Kanske ska jag ha hästarna ute på natten och inne på dan.....någon sa att sockret och proteinhalten sjunker på natten,kan kanske vara ett alternativ för oss här i Verperyd.Jag blir galen på detta med att mina hästar blir sjuka.
LG-hovslagaren menade på att det inte var så illa med Batseba MEN varför försvinner inte stelheten och hältan????
Måste bestämma mig för hur vi ska ha det,idag ska det bli ruskigt hett så då kanske mina 4-benta ändå kan med att stå inne,de gillar inte hettan heller.
Mitt dilemma för Donna är då att hon är såååå känslig för mygg och knott,får inhandla ett flygfätäcke om jag kommer fram till att vända på dygnet för hästarna.
Ska hämta Amanda nu,får höra vad hon tycker i frågan....jag brukar göra så,fråga en himla massa människor för att sedan ta en medelväg som passar mig,oftast blir det bra då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar