torsdag 3 mars 2011

3/3

Tjosan nu har möblerna anlänt och nu tänker jag så det knakar,vilsen och har svårt att bestämma hur det ska stå.Ser riktigt proffsigt ut med riktigt kontorsskrivbord. Det blev 1 skrivbord en hurts och en bokhylla för tusingen,billigt och väl använda pengar.

Ikväll har jag haft Mattias Svante hos mig medan han var på ngt jobb-relaterat,synd om honom,hunden alltså han saknar sin kompis Pipen som tydligen fått en ny familj någonstans uppåt landet.M åker ju till Frankrike för vidareutbildning här nu inom närmsta framtiden så det var omöjligt att ha hundarna kvar.Får se vart Svante hamnar!

Fredag snart igen och dax för nålar.Funderar på middagsmat till i morgon,får se om jag kan vara kreativ eller om det blir som vanligt.

Nähä nu får jag kila ut till 4-fota,de vill ha nattamat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar