torsdag 31 mars 2011

Har tagit tag i mitt projekt.

Laddade ner Ywriter och Ybook i laptoppen,har sutttit och klickat mig fram och tillbaka för att lista ut hur det fungerar.Just nu är jag vilsen men som självlärd datanörd ska jag väl förr eller senare även få detta att bli bra!

Min lilla valackpojke som går ensam i rodellen har accepterat att han inte har någon kompis att busa med.Jag hade nog aldrig skurit honom om jag inte haft några ston,han är så snäll.

Just nu på kvällkvisten öppnade sig himlen och det första riktiga regnvädret smattrar hemtrevligt mot rutan.Gillar regn i alla fall när man sitter torr inne.

Fredag igen och nålar hos Lena ska bli underbart kanske får jag sova åtminstone en natt.Får väl köra över till vet.H på lördag så Vickie kan få busa av sig med Rocko.Blir en bra helg tror jag med mycket utejobb en riktig genomgång av växthuset.Har föresten satt gurkfrön idag lite sallad,dill och persilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar