onsdag 9 mars 2011

Diggar

Har installerat spotify med bara lite hjälp av Ica´s Micke.Värsta discot här uppe i min fina skrivarlya!Just nu Jay Smith åh vilken härlig rockröst,love him!

En liten powernapp i älsklingfåtöljen i eftermiddag gör att jag är ovanligt pigg i kväll.
Ska börja på allvar med mitt bokprojekt,läsa in mig (tror det kallas resurse om man är författare) ;-),som jag absolut inte vill kalla mig ÄN!

Tror att jag ska ta en vit datorvecka för lite annat som behöver göras.Någon på facebooken undrade förvånat om man kan vara utan dator en vecka,jag tror med bestämdhet att det går.

Ska möta våren och försöka ta mig upp i backen och kolla hur mycket skada viltsvinen har förstört.
Syns om en vecka!

1 kommentar:

  1. Jag brukar nöja mig med en facebookfri dag. Jag pluggar ju via internet så någon datorfrivecka kan jag inte ge mig, men OM jag hade gjort det.... ojojoj vad jag hade hunnit mycket här hemma då.

    SvaraRadera