måndag 21 mars 2011

Härliga måndag.

Idag har jag fixat hushagen,delat den så Tudor o Totte får 4-kanten och stona får Ambrushagen.Det var uppskattat och ett härligt förmiddagsrus blev det och relativt torrt i denna hagen är det, så det var med hjärtat i halsgropen jag tittade på när Totte drog en riktig repa.Hade nästan glömt hur bra han rör sig.Skönt nu att de kan röra sig utan att trilla!!

Har även städat i sadelkammaren idag tror bestämt att jag har en mus eller råttfamilj där.De är på 4-fotas morötter.
Gubben hjälpte mig att skruva upp sadelhängaren till western-sadeln.Jösses vad det har hänt saker här idag.

Hoppas nu att jag inte får böta för att idag har jag nog gått några kilometer.Värken är hemsk när jag inte går så man får väl avvakta och se.
Benen är fortfarande som telefonstolpar.Undrar om det ska bli bättre eller om detta tillstånd är beständigt!Dessutom knyter det sig i ryggen.

Tisdagen kan bli trevlig,får kanske storfrämmat.RoFF-Marita skulle komma runt 11-snåret.Ska bli intressant och se OM hon kommer eller har glömt det eller får förhinder.

Onsdag blir en körig dag,då ska prinsessorna vara hos mormor dagis är stängt+häst-tandläkaren kommer och fixar Gråans tänder.Blir bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar