tisdag 8 mars 2011

Fet-tisdagen till ända

Skönt att denna dag är över,någon fettisdagsbulle blev det nu inte.Har haft annat att tänka på idag,allt har snurrat runt Vickie,bilder kommer när jag får tillbax min dator(moran far hem i morgon).

Ta sig till K-krona passa tider,se till att hästarna har vad de ska i hagen så de går kvar när jag far hemifrån.Elda så klart,planera middag det är mycket som ska klaffa.

Bilder på min fina hall kommer oxå så klart.

Onsdagen ska jag köra mor till bussen sedan ska jag bara ta det lugnt,det känns i kroppen ikväll av den inre stressen,det är fortfarande några dagar kvar innan akupunkturen och just tisdagen börjar det alltid bli värre + väderomslagen som är nu.

Mor säger jag ska vara försiktig i vad jag önskar mig men jag vet inte det.När min kropp ändå inte vill vara med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar