tisdag 15 mars 2011

Piuh

Underbart är livet nu när luftvärmepumpen har tystnat.Ja den är inte trasig utan servad,varför har "vi" inte gjort det tidigare då,en stilla undran bara.Den har låtit som det värsta tröskverk,och nu är den TYST.Tror att den drar mindre ström nu och ger mer effekt!

Har inte hitills kunnat vara datorfri,har mycket jag fixar med, letar information,mailar homeopati-gratis rådgivning.Kanske kan jag få känna mig som en människa när våren anländer.Nu är det MYCKET värre än vanligt!
Benen känns som betongklumpar,kan inte gå om jag inte koncentrerar mig,att gå är ju som att andas man bara gör utan att tänka....iaf ni andra jag är som vanligt i diket och surfar jaja nog om detta.

Ska försöka mig på att åka upp till min vän i skogen som fick en stroke,bara så där,hon ringde igår och sa sig vara tillbaka, så nu var jag välkommen.
Min konstnärs-vän ska även hon få ett besök har jag tänkt,över ett år sen vi sågs(kan vara mer)Måste försöka var mer social!

Vickie sörjer och vägrar äta,ska jag bli tvungen att skaffa en kompis till henne!?
...och solen tittar nästan fram i Blekinge idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar