torsdag 10 mars 2011

Har bestämt mig

...det blir en datorfri vecka f.r.o.m 14/3.Ska försöka få ordning på allt som blivit liggande.

Om metrologerna har rätt och vi får 5-6 grader varmt i helgen går det nog att ta sig upp i skogen vilket jag behöver,kanske sitta på en stubbe och vara tyst eller ta i så jag spricker.

Läste för flera år sen om primalskrik att det kunde lugna själen,kan inte skada att testa.
Just nu är det oreda i kroppen jag sover inte och hjärnan fungerar dåligt-inre stress jag vet, om det är någon som vet och är kroppsmedveten så är det jag.Är expert på min kropp vet alltid hur den reagerar och på vad.

Det ända jag just nu är glad över är att min MJ invincible har kommit tillrätta.

Denna vecka har det varit för många tider att passa och ännu är det inte över,har en till i morgon,men det är den bästa-mina nålar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar