onsdag 16 mars 2011

Ibllann gårle unnan...

Överskriften ikväll är på östgötska,det är inte "felstavat",det är ju så att vi pratar så det ska vara dubbla l och vi är lite slarviga och hoppar en del bokstäver!!

Igår em beställde jag homeopatmedicin,döm om min förvåning när det låg i brevlådan idag....redan!!
Beställde även trosor och de låg även de i lådan idag.Bekvämt med nätet man behöver ju inte trängas i affärer OM man inte vill.Vill gärna ha 100% bomull inget annat iblandat och det finns inte att hitta där jag har letat,älskar nätet och min dator!

Har varit social och hälsat på en väninna som fick stroke för ett tag sen,nu har det ordnat till sig och det är "bara" synen som är lite i oordning,men läkarna har sagt att det ska rätta till sig även det.Tror hon hade lite tur där.

Åkte direkt ner till prinsessorna och det blev en maxirunda,jättestora hål både på torrvaror och i kylen.

Har även fått 1:a sprutan med B12....hoppas hoppas hoppas att det ska ge lite resultat.

1 kommentar:

  1. Ååååh, jag har hittat 100% bomull på Åhlens. Bara om du är i stan och har vägarna förbi kan du ju passa på.

    Jag vill inte heller ha plast i musen!!

    ...

    SvaraRadera