måndag 28 mars 2011

Snart mars över också.

Tiden bara rusar och jag hinner knappt med.Har iaf njutit av våren och solen även om jag inte är någon soldyrkare så gillar jag ljuset.
Totte´s snöpning har gått bra hitintills och han går nu i rondellen själv eftersom vet.trodde att Tudor kanske skulle vara nyfiken och slicka på såret.Passar alltså på att träna Atomic att gå själv vilket i framtiden kan visa sig vara bra om han klarar.Har alltså hästarna i fil,de går bredvid varandra.

Har sovit illa i natt också,magen har strulat och värkt,somnade väldigt sent och var väldigt däven i morse.Både E och B ringde för att jag skulle vakna.

Mina prinsessor har en trevlig tid framför sig N har fått vattenkoppar då dröjer det inte länge så får den lilla en dos av blåsor och klåda.Stackars E med 2 små ett jobb att sköta+huset,är inte avundssjuk kommer faktiskt ihåg hur det var att vara småbarnsförälder MEN jag hade förmånen att INTE ha ett arbete utanför hemmet!Kan säga att det underlättade!OCH en gubbe och svärfar som gjorde att jag fick mitt andningshål och kunde åka till mina hästar och ladda batterierna.
Även om det var en tid när jag var stark och orkade hur mycket som helst vill jag inte ha den perioden tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar