fredag 6 januari 2012

Äntligen....

lite ironiskt så har jag fått mer än vad jag bad om,en riktig förkylning.Huvudet som en bikupa rasp i halsen rinande näsa frossa  eller feberhetta.

Pest eller kolera.

Har inte sovit i natt heller men det beror inte enbart på den nytillkomna förkylningen-jag såg på småkronorna inatt när de slog Ryssarna.

Undrar lite konfunderat om vi kan smitta hästarna med våra baciller för den gråa hostar något enormt.Måste nog inhandla ett nytt täcke till damen,ett varmt och regnsäkert.

Mor:an är här vi får se hur länge hon tyar stanna =).

2 kommentarer:

  1. Inget kul alls - krya på dig!
    Häftigt att småkronorna vann!
    Kram

    SvaraRadera
  2. FÖrkylning är inte kul, och jag undrar om jag ska åka på en pärs. Min näsa rinner - och jag fryser!
    Krya på dig!
    Kram Karin

    SvaraRadera