söndag 22 januari 2012

VinterBlekinge

I morse var det inte särskilt kul ute,vitt,rått och blött.Min kamera fick en rejäl dusch när jag försökte mig på att ta lite bilder.

Mina staket klarar inte den tunga blöta snön!

Detta är fast man inte tror det,ett elband med is och snökappa.

Tungt tycker buskarna i skogshagen.

Mer elband i snöskrud.

Här i L-hagen hade linorna lagt sig av tyngden.

Ser nästan lite komiskt ut =),detta är utmed stenmuren i L-hagen.

Den som gillar läget är Vickie.



Full fart!(lite redigerat)





Posted by PicasaMina latpinnar gillar inte tyngden.

1 kommentar:

  1. Även södra Skåne har haft lite snö idag. I Malmö finns inget, där är för varmt, men utanför hos oss (på landet) är det lite vitt på gräset. Men mest halt! Om det tycker jag inte.
    Kram Karin

    SvaraRadera