tisdag 24 januari 2012

Så det kan bli!

Denna vecka började lugnt.Igår bakade jag mina skånska knäckebröd men bytte ut vanligt mjöl mot glutenfritt.Blev väl inte precis som vanligt men fullt ätbara.

Jag har sedan mitten av december ändrat 3 saker i mitt dagliga liv.

Jag tar en 6:a nonijuice varje morgon.
Använder reiki och distanshealing,Thorbjörn Midwind kolla in på hans sida,länk finns till höger.
Tagit bort socker,aspartam,kaffe,gluten och glutamat(E620-E625).

http://www.doktordavidclark.com/cms/Fibromyalgia

Jag mår så bra!


Min värk som förut hindrade mig har på något sätt hamnat under vattenytan eller hur jag ska förklara.Har numera träningsvärk eftersom jag är mer rörlig och har energi att göra så mycket mer än förut och den värken är mer hanterbar nästan lite skön.
Sa idag på kursen att jag nästan skäms att säga att jag mår som jag gör när många av deltagarna är där jag var förut.

Känner förväntan inför stundande praktik.Ska bli riktigt kul!Har en tanke om vad jag skulle vilja prova på,får se om det går att genomföra.

Inatt har jag sovit 8 TIMMAR,vet inte när det hände sist!Att jag dessutom vaknar och har energi är ju extremt konstigt eftersom det inte har hänt på si så där 10 ÅR!
Att stiga upp och inte vara trött är otroligt och fanns inte på min karta innan.Det är mycket tillfredsställande.Känner mig nästan lite frälst.

Reiki är även det en healande kraft som alla har/kan använda sig av.Jag googlade.köpte några böcker och provade.
Jag är ett levande bevis för att det fungerar!När jag sedan läste och lyssnade på David Clarks video på you tube ramlade allt på plats.
Det är ju så logisk som Plura sjunger i en sång.

Ha en braig vecka nu alla som eventuellt tittar in.


1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Så skönt att du mår så mycket bättre - underbart!
    Hoppas du får göra din praktik där du känner att den ger dig något, men det blir nog bra - du har ju en plan! :)
    Och så ljus och fin bloggen blev!
    Ha en forsatt underbar vecka!
    Kram

    SvaraRadera