måndag 9 januari 2012

Måndag och ny kurs.

Vet att jag var väldigt negativ till förra kursen men om det är kursen eller allt annat som hänt med reiki, distanshealing och nonijuice,är inne på min 2:a flaska,som gör att jag mår sååå mycket bättre.Men jag har ju inget val än att gå en gång till eftersom jag är utförsäkrad!!!och arbetslös sedan 1999 faktiskt,tiden går....och vi med den!

Idag var det iaf upprop i B-H igen och en himla massa nya kurskamrater.En trevlig överraskning var att hälften var killar denna gång,det gillar jag.Inte för att jag är killgalen är ju gift sedan många år med B och har inga baktankar men ofta blir det mindre käbbligt med färre damer...det är min erfarenhet.

Stressade som en tok i morse efter en allt annat än god natts sömn,fick ta till reiki kl.02.00 så när mannen försökte väcka mig kl.07.00 var jag nästan inte kontaktbar men upp kom jag.Fodrade alla mina 4-fota även hunden =).När jag på mitt alldeles egna sätt att spara tid skulle ta ut båda hästarna samtidigt....för att spara några steg,klämde den Grå mig i stalldörren!min vänsterhand!!!! A J AJ AJ!Den är ganska svullen och har en riktigt blå ton+ lite skrap.Förhoppningsvis ordnar det till sig om någon dag,får väl ta min laser och köra bort blodet.

Ikväll har jag anmält mig till TorBjörn M´s distanshealing,är övertygad om att det behövs efter denna dag.Det blir alltså tidigkväll i Verperyd.
Är Du intresserad av att prova healing, klicka på länken till höger!

En ny B-H dag redan i morgon sen får jag se.....

Jag glömde berätta att i onsdags förra veckan började det svida i halsen.Hela helgen har jag haft både feberfrossa och febersvettningar men med reikihealing 3 ggr kunde jag idag åka till min kurs.Vad säger ni om det?Lite rethosta fortfarande men inte sjuk.Dottern med man o småprinsessorna drogs med denna "sjukdom" i 3 veckor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar