torsdag 26 januari 2012

Snart äre fullmåne igen.


Ska bli mycket intressant att se om den månljushealingen kommer att hjälpa,kanske om jag tänker att den gör det,så blir det så.

Har sökt på nätet efter kurser till hösten.När min Klara livet-kurs är slut i juni måste jag ha en plan för hur saker och ting ska bli/vara fortsättningsvis.
Har hittat tre ikväll nästan gratis och en lite dyrare fick jag med mail av en vän igår.Vi får se.FK och Arbetsförmedlingen ska ju säga sitt.
Fortsätter min positiva trend,undrar jag lite vem som ska kunna stoppa mig.

Men det är lite konstigt det där hur man tänker,är det negativt blir resultatet - ,om man å andra sidan tänker i positiva banor så blir det oftast +.Jag har absolut varit där nere i botten och sett det mesta i svart och gråtoner.

Att vara ordinär eller extraordinär,är ju då det lilla ordet extra eller hur?


Extra kan vara att kunna se tillbaka utan att stirra,att våga drömma om något bättre,rita en ny karta,ta en chans och att hålla grytan kokande.
Det kan även vara att våga vara annorlunda som en tussilago som sticker upp ur asfalten.Jag känner mig som den där tussilagon ,udda tilltalar mig!Att gå min väg,våga sticka ut,säger vad jag tycker,accepterar andras åsikter.Jag är extraordinär =)

Jag känner nästan så att jag har tagit ratten,det är jag som styr fr.o.m. nu och det känns underbart!En del av det hela är förstås att jag numera SOVER 8 timmar varje natt,utan att vakna 7 ggr i kvarten och jag har energi som räcker hela dagen med någon paus.Innan hade jag nästan fler pauser än timmar på dagen.Det blir ju lite bättre nu.Men det är många år att sova ifatt.

Nu ner i bingen för i morgon bitti kommer hovis tidigt!
Sov gott det ska jag.

1 kommentar:

  1. Klart att du är extraordinär!
    Vem i all världen var det som sa så? Jag grubblar, pannan ligger i djupa veck....var det Karlsson? Visst var det han!
    Kram Karin

    SvaraRadera