onsdag 11 januari 2012

Ops.

Sov till 9.30,vet inte när det hände senast och om jag inte hade behövt uppsöka en wc kunde jag ha sovit ännu längre.Lätt.
Mannen fodrade mina 4-fota i morse.Alltid när vi gör en sådan överenskommelse brukar det aldrig fungera eftersom jag oftast inte kan sova på beställning.Men som sagt denna gång blev det lycklig utgång.


Här några bilder från ett vinterBlekinge i snöskrud men det var ett annat år,just nu kan jag skönja knoppar på en del buskar.Ur led är tiden.
Min onsdag ska jag bara flyta igenom.Torsdag återbesök med Vickie hos Katarina veterinär.Längre än så tänker jag inte planera,det som sker det händer.

1 kommentar:

  1. Så skönt att du kunde sova ut lite :) Hur är det med Vickie... är hon o´kej igen?
    Och vilket fint vintercollage!
    Ingen snö i sikte - det lilla som kom härom dagen försvann lika snabbt som det kom, men än är det långt till våren...
    Kram!

    SvaraRadera