tisdag 14 augusti 2012

Blir lite full i skratt =)

Detta inlägg har jag visst glömt att publicera!Undrar om det är meningen att inte göra det?Äsch jag chansar.

Igår em när jag kom från mitt "arbete" gjorde jag som jag alltid gör kopplade upp mig på nätet,satte på dumburken och slötittade lite.
Kollade alla bloggar och helt plötsligt blev tv-rutan svart.Jag hade absolut inte stängt av,ingen annan än jag och hunden där,men tv´n var avstängd!!!
Fick sätta på den igen förstås men man undrar ju vem som var här och stängde ner...hahaha får väl ta hit gänget från det okända =).

Idag provade jag en ny healingteknik för mig på A som gått och haltat lite grann.Hon har ganska ont i sin häl men bara 3-4 minuter efter uträttat värv var hon symtomfri och haltfri.
Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar