tisdag 28 augusti 2012

Lite + och lite - .

+Jobbat med bästa Agneta.
+Pratat med rektorn om min höst.Nu ska bara min handläggare godkänna i morgon på vårt första möte.
+Anmält tll Cicci´s föreläsning.
+Fått bra feedback av en som fick healing förra veckan.Nästan obetalbart det är så viktigt eftersom jag fortfarande lär mig!
+Fick lön från kommunen fast de sa att det inte gick,skulle få vänta till september !
+ B kom hem och sa att någon var intresserad av min lillbil som är till salu.Har inte fått ändan ur vagnen och satt in annons än.
+ Har haft kontakt med Anna-Lena och ska gå en healingkurs på distans.
+ Bonden lovade kompensera mig för höet jag fick slänga.

På minussidan

- Fick slänga en (nästan)hel rundbale,hade bara tagit 3 varv när jag upptäckte att det luktade svamp.Den enda svamp som finns i Verperyd för tillfället =).
-

Som ni ser händer fler positiva saker i mitt liv.Har svårt att hitta minussaker,varje dag likadant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar