onsdag 29 augusti 2012

En lite annorlunda onsdag denna veckan.Hela sommaren har jag *tränat* mån-onsd,det har varit tufft med 3 dagar i rad.Hade ett möte inplanerat så jag har varit hemma idag,tvättat fönster och klippt gräs innan mitt möte med AF.Som blev så positivt jag visste det skulle bli.Vi talades vid förra veckan och de vibbarna jag fick då besannades idag.En sån underbar människa jag mötte!

Vi fyllde i papper och skrev på fick lite till Inger för underskrift.Min arbetsträning ligger nu på ett år och framåt.
Nu blev det klubbat att vi kör mån-tisd.och fredag till att börja med.Bygger på med torsdag fram i oktober....
Skönt!
Inte konstigt om det tar tid att bygga upp något som under 10-12 år har raserats.
Har lämnat min *nye*Saab till verkstad.En rejäl upprustning inför besiktningen.Passade på att ge min syster lite av universums healande kraft,hon var i stort behov av en dos.

Kanske bäst att försöka sova lite.Ska träffa K i morgonbitti.Vi ska ta en morgonpromenad med hundarna uppe vid Karlnäs.Lika trevligt varje gång.Att vi kan hinna med att tala om så mycket under 4-5 km.Kanske kan vi lösa något världsproblem eller åtminstone ha ett förslag....hahaha

På kvällen blir det massage här hemma och jag har en healing*kund*inne i stan.Dagen torsdag är fulltecknad!Så härligt!
Mitt flow rullar på framåt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar