lördag 18 augusti 2012

Denna vecka....

...har jag varit dålig på att updatera bloggen.Arbetstränade som vanligt må-ons.Torsdagen ligger i ngn slags dimma.Orkar tyvärr inte tre dagar i rad.

Har fått en go tjej hit som kommer att hjälpa mig att få igång arabtanten(Nikkita)Hon kommer i morgon vid 10.30 innan hon börjar sitt arbete...mhm.

Ikväll har jag varit med min nästan äldsta väninna till Listerby för att kolla in en valack i den övre åldern 16 år...som är till salu.Vet inte om hon slår till,det är fruktansvärt många hästar till salu nu...absolut köparens marknad!

Min lördag kommer att handla om wellnes jag ska på föreläsning i Brunnsparken ,ett medium har sin tid och jag är nyfiken.
Lite garderobsstädning återstår i Anderssonska familjen,det gäller att fylla hästsläpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar