onsdag 22 augusti 2012

mittiveckan =)

och startade datorn väldigt sent idag,tror kl.var 20.30 innan jag blev uppkopplad!Vet inte när det hände senast.
Det har varit full rulle idag.Min dag började 06.30.
Frissan.
Healat en vän.
Ett ärende nere i Ronneby.
Handlat.
Städat.
Frostat ur frysboxen!Fyllt upp mitt nyinköpta frysskåp(begagnat på blocket).Det blev 3 papperskassar med mat som åkte i komposttunnan.
Möblerat om i köket.
Bytt gardiner.
Pratat i telefon med 2 "flickor" jag inte pratar med så ofta.
Lagat mat.
Mockat och longerat lillpojken.Har haft en liten söt 12-13 åring här som ska hjälpa mig rida in mina dartar.Jag är mer än glad över detta,har haft väldig Ågren över hur jag skulle lösa den biten och nu har det liksom ramlat på plats även detta.Mitt flow fortsätter.
Det blir som du tänker!
I tankarna har mitt manus tagit form.Ska bara få ner några nyckelord så jag har lite flyt i berättelsen.Hittade en dikt på nätet skrivet av Kent Andersson som jag tänkte avsluta med.Tja det var min onsdag.
Tänk den dagen när alla mina dagar blir så fulltecknade:Då är jag helt tillbax på banan =)!Klockan är nu 23.15 och jag är fortfarande inte trött men jag ska ändå krypa ner i sängen för en lässtund!

1 kommentar:

  1. Hej där... ta det lite lugnt och fint!
    Men jag är glad för din skull att allt går din väg och att du mår så bra - snart är du författare också!
    Kram

    SvaraRadera