torsdag 23 augusti 2012

Har fått lite tips...

...av en tjej som är lite mer van att föreläsa idag.Känner mig lite mer trygg men fruktansvärt nervös.
I skolan när det var redovisningsdax kände man efter lite extra utifall att man kanske var liiite sjuk.Ingen favoritsysselsättning.Hur kunde jag hamna här?!

Klart är att om min historia kan hjälpa endast en enda människa så kan jag tycka det är värt´et =).

Min resa är nästan otrolig.Vete tjyven om jag trott på denna om jag inte upplevt det själv!

Ikväll har jag haft en tjej här som fått healing.Jag trivs att heala i mitt reikirum,musiken och lugnet gör att jag inte blir så påverkad(trött).

Af ringde på em och min nya handläggare fick jag bara bra vibbar av.Skönt att slippa den förra som jag kom på kant med.Henne kan Karlskroniterna gärna överta.
Min plan för återgång till arbetsmarknaden gillades och någon tidsbegränsning verkade inte föreligga.Möte nästa vecka,ser fram emot detta.Någon här som följt mig ett tag som ser energiförändringen?!

Fortsätter med 3dagar/vecka ett tag till men 2 dagar i Listerby och en dag ute i Kuggeboda till att börja med med 2 dagar med egenträning hemma´ve.Håller fortfarande på med rensning av mitt hem.Måste få bättre flödesenergi i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar