måndag 13 augusti 2012

Mera tankar...

skulle posta ett brev i morse när jag körde till min APT(arbetsplatsträning).Mina frimärken var slut så jag körde inom Frendo som i över 20 års tid haft frimärken att sälja.Men nähä så var det inte nu.Posten har bara vissa försäljningsställen!!!!Körde ner till Wessley´s kiosk och förhörde mig om han sålde frimärken.Han hade också blivit uppsagd av postverket men hade ändå frimärken att sälja,han fixade det genom en kompis.Det kallar jag service!

Jag antar att detta med service inte ligger för posten.Allt går mer och mer mot elektronisk post men jag menar varför kan inte de som försäljer postens frimärken få fortsätta.De är ju ingen kostnad för "firman".Antar att det blir nedläggning av denna verksamhet vartefter,Posten alltså.

Hatar när allt blir sämre och sämre.Mycket som är på återgång.
Hade hellre velat leva i början på 1900-talet då allt bara blev bättre!!!Tänk vad farmor&farfar fick uppleva.De hann ju även få pension innan detta system hann att krackilera.

Nu dax för middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar