tisdag 6 november 2012

Gustav Adolfdagen.

En dag som för några år sen innebar en massa demonstrationer.Har inte noterat några iår!?Men jag är ganska dålig på att följa med i tidningar och dumburken.Har så mycket annat som tar min tid.

Lite seg idag.Gick med min lille 4-foting flera timmar igårkväll/natt.När jag skulle nattafodra igår såg jag att den lille hade ont i magen-kolik-vilket konstigt ord eller hur?

Eldade lite innan jag skulle ut till mina fina i Kuggeboda.

Mannen har åkt till Halmstad.
Fick min bil fixad av lillsysters man igår så nu har jag fläkt igen i den lille saaben.Bra det när imman slår på rutan!

Dagen idag har bara swichat förbi och nu när klockan går mot midnatt sitter jag fortfarande i soffan,tv´n går och jag surfar runt bland bloggar och annat.....
Till helgen kommer moran och 2 systrar ner.Alla flickor ska träffas i Sölvesborg för en riktig systerhelg med god mat och förhoppningsvis många skratt.Har funderat på att ta tåget,göra sällskap med Rödebysystern när hon slutat sitt extrajobb på Tool´s och Sölvesborgssystern bor ju precis vid järnvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar