fredag 16 november 2012

Summasumarum vecka 46.

Summering av veckan som gick.
Jag har haft möte med af,ingen kul upplevelse!
Varit i Johannishus,ingen arbetsträning utan med betalning.
Ute hos mina fina i Kuggeboda.
En vecka med både upp&ner.
Haft flera "kunder" som jag hjälpt med healing.
Mor och jag har förlustat oss i grannstaun.

Idag hjälpte jag 2 fina damer med healing  på fikarasten.Märkligt vad jag kaaannn!Så tacksamma damer!
Morgondagen lutar åt en tur till Älmhults nybyggda IKEA-varuhus.Lunch där,så slipper jag att anstränga mina grå med denna så hiskeliga huvudbryn....
Ska njuta av denna helg!
Absolut ska jag ut på den Gråa iaf en gång....bara för att få lukta på skogen!

1 kommentar:

  1. Inte visste jag att det finns ett nytt IKEA i Älmhult! Det måste vi besöka till sommaren.
    Vårt nya IKEA i Malmö är på tok för stort!!
    Kaosen här hemma är nu bytt i stor sorg, en kär släkting har gått bort. Nu får vi försöka stötta så gott det går!
    Hoppas att du fick en fin ridtur!
    Kramar fr Karin

    SvaraRadera