tisdag 13 november 2012

Mix till max.

Idag var jag tillbax i Listerby fastän jag blev så illa berörd där för några veckor sen.Nu har jag åter hamnat i fas och klarar väl av en frostnatt men jag går inte ut i fikarummet,undviker att möta de där som bar sig så illa åt.Men jag har ju saknat A!

Har varit på tuppewärpartaj hos lillflickan ikväll och jag skulle inte köpa något men ni vet hur det är!?Jag har givetvis gjort en beställning hahaha.

Morgondagen är det dax för arbete med lön.Jag vickar för M som ska vara i Kuggeboda och jag har ansvaret att 100 elever får lite lunch i Johannishus.Fisksoppa står på meny´n.Ska jag väl klara,hoppas jag.

Har inte fått besked eller foton på tilltänkta hundvalpen,så om det blir någon resa på torsdag återstår att se.Nyfikna får tåla sig ;-).
Då kan det bli en tur till nya IKEA varuhuset i Älmhult istället.Får ju hitta på nått skoj med lilla mor som är nere och hälsar på.

Såg en kommentar i mitt förra inlägg.
Jag skriver inte allt här eller rättare sagt jag publicerar inte allt men det mesta som poppar upp i huvudet blir noterat och sparat.

Kan man byta den handledare man fått sig tilldelat?Den nye jag fått passar mig väldigt illa.Mycket dåliga vibbar från den eller hen.Måste väl gå va ;-).
Tiden rusar och jag har inte hunnit skriva mitt CV+personliga brev som ska lämnas in till styrelsen :O.
Det börjar brinna i knutarna nu för nästa vecka har jag heldagar.Ska gå på kurs i K-krona oj vad det ska bli kul!8-16.30 2 dagar och 8.30-17. 3 dagar...hua och sedan har jag en utbildning i Kalmar på lördagen.Oroar mig liiite och tänker att jag SKA klara av´et.

over and out 4 now

1 kommentar:

  1. Tycker absolut att du måste få byta handledare... viktigt att personkemin stämmer.
    Och du... självklart fixar du utbildningen galant :)
    Kram

    SvaraRadera