fredag 9 november 2012

Systerhelg-födelsedag/farsdag...

Det låter väldigt mycket men tror jag ror detta iland.

Alla Siverts döttrar ska träffas i Sölvesborg för 3-rätters middag.Mycket prat,lite vin och en hel del skratt.Jag är bara så lycklig över att kunna vara med!

Tänk om detta hade varit för bara ett år sen.Då hade jag inte orkat!Jo jag hade sagt att jag skulle komma men hoppat av i sista minuten.

Småskrattar lite för mig själv,fick lite matrester av C som hon skulle slänga till mina pullor.När jag så kom hem i em och skulle ge dem detta så fanns bara en tupp och en höna!Den svarta var väck.Nätet var helt men inte kan en höna bara gå upp i rök.Kollade runt i min lilla hönsgård,näe,inne i hönshuset näe och inte i värpredet heller.
Under ett handfat som hade vält över henne låg hon den lille stackaren.Hoppas hon inte blivit kall nu så hon stryker med.Lilla pullan =).

1 kommentar: