fredag 2 november 2012

November och riktig höst...ute.

Så då var vecka 44 till ända.Full rulle och knappt tid att uppdatera här inne.Men jag har roligt varje dag!
Jag tänker ofta på hur mitt liv är nu och hur mörkt och dystert det kändes för mindre än ett år sen.

Idag har jag varit ute hos mina fina i Kuggeboda.Jag möttes av S som gav mig en bamsekram och A som fick healing i onsdags berättade smått förvånat:Jag har inte haft någe besvär magen sen du gav mig healing.

Kan en fredag börja bättre?

Efter mitt"arbete" for jag in till "staun" d.v.s.Ronneby och en studiecirkel som en av mina kurskamrater håller för ett gäng damer och en man minsann.Jag berättade om min resa.Hur jag hittade min väg.Jag brukar säga att jag har ändrat på och använt mig av 4 saker.

  • Healing,som jag hittade gratis på nätet.
  • Nonijuice,som inte är gratis men så effektivt.
  • Tanken eller hur jag tänker och att jag väljer att tänka annorlunda. Attraktionslagen.
  • Kosten,har valt bort kolhydrater lite LCHF och min svullna mage med gaser har försvunnit+att jag gått ner i vikt utan att för den skull vrålträna,men eftersom jag nu kan sova och är helt värkfri kan jag nu röra mig mer....
Min vän från Göteborg är på ingång till Verperyd.Hon bor i den lilla stugan som ligger ute vid vägen där man kör in till vår gård.
Vi ska sitta och prata kanske dricka lite vin.

1 kommentar:

  1. Gläds med dig!
    Hoppas att vännen och du hade/har mysiga stunder tillsammans!
    Kram Karin

    SvaraRadera