måndag 26 november 2012

Nedräkning....

Snart är även detta år till ända!Åh vilket år sen!
Magiskt!Härligt!Underbart!
(de som vill kan gå tillbaka och läsa hur min inlägg var...då)

Träffade en gammal arbetskamrat från F17 när jag svängde inom Maxi på hemvägen från mina fina i K-boda på em.

Måndagkväll och jag längtar efter 2 dagars "ledighet".Ska försöka få till lite julstämning,rena fönster och lite stakar&stjärnor.
En ommöblering i köket och få till ett behandlingsrum uppe på hallen.

Satte fram mitt röda julhjärta i rumsfönstret som jag köpte på Rusta.Det blir ofta något med hjärtan numer.Igår blev det strumpor med hjärtan på.Jag har köpt halsband och örhängen...med hjärtan.Min tacksamhetssten har form av ett hjärta....

Har packat upp min massagestol och gjorde en energimassage på lilla mor.
C kom för lite healing ikväll.Kändes mycket bättre än förra gången.

over&out 4 now =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar