fredag 23 november 2012

Sammanfattning.

Fredagskväll och jag sitter och är lite ledsen för nu är kursen i energimassage över.Jaja jag menar att det är ledsamt att inte få träffa mina nya vänner,lika ofta som den gångna veckan.Ett mycket trevligt gäng som på nått sätt hamnade på samma våglängd.Fastän vi var i olika åldrar från c:a 30-55+,jag var alltså äldst,många samtal om ditt&datt högt&lågt och massor med skratt.

Nu har jag ett nytt diplom att rama in och hänga bredvid mitt 1:a i reiki.

Pratade med Madde om en ev.kurs som börjar i januari.Då blir jag diplomerad massör i klassisk massage,en kurs på 6 månader.
Får se om det går att lösa!
Konstigt nog är jag inte så trött som jag kanske befarade.
Jag har lovat att inte publicera några bilder från kursen.Alla vill ju inte hamna i rampljuset =)....

Morgondagen ska jag till Kalmar på föreläsning.På söndag ska jag åka till K-krona och hämta en massagestol och på eftermiddagen blir det storseans i kulturhuset i R-by med ett medium från Göteborg.
Undrar om mitt liv nånsin kommer bli så långsamt,för just nu ångar livet på och jag får finna mina andningshål,inte glömma bort att ta mina meditationspauser.Just nu när min kropp är i otrolig balans efter all knådning *asg*.

1 kommentar:

  1. Jisses vilken fart du far fram med... härligt att läsa :)
    Önskar dig en härlig helg!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera