måndag 19 november 2012

Min kursvecka.

Vaknade tidigt.Snabbt in i duschen,ut till 4-fotingarna de fick äta inne så åkte mannen hem och släppte ut dem,öppnade till hönsen.
Tog min packade kasse och körde ner och tankade min lille Saab.Styrde mot Nättraby för att hämta M.Vi var väl lite spända och inte så lite nervösa.

När alla deltagare kommit var vi 6 stycken som skulle gå på energimassagekurs.Ledaren är en bekant för mig.Hon är kompis med min storflicka.Hon blev mycket förvånad när tant Andersson dök upp på hennes kurs =).

Jag har blivit knådad både avigt och rätt.Mycket lärorikt och man skulle kunna tro att jag skulle vara trött ikväll men jag känner ingen trötthet.Jag har även haft en reikikund här ikväll :O!!
Nu sitter jag och tittar på 7:an "På andra sidan".

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar