söndag 4 november 2012

Tankar om kvällen....

Vetitjyven vad som hänt med den Gråa!?Hon tokjagade Losec i hagen igår så jag fick ta henne till ensamhage!Med öppen mun och öronen tillbax,såg rent hysterisk ut!?Jag förstår ingenting....Det har ju inte varit några bekymmer innan.
Pratade med R idag när han tittade in en snabbis,kanske är det lika bra att de tar hem honom...ja så det inte händer något tråkigt.

Helgen har varit ganska lugn.Har knappt kunnat vara ute för novemberregnet har stått som spön i backen.
Min vecka börjar med hemmadag men har ändå agendan full.Ska till Nättraby framåt kvällen,2 som vill ha healing :O..kul.
Mannen ska på kurs i Halmstad,kör på tisdag och kommer tillbax på torsdagkväll.Passar mig lite med ensamtid.Njuter av att få rå mig helt som jag behagar =).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar