måndag 12 september 2011

Åh detta var länge sen!

Detta är alltså IFK Norrköpings A-flicklag i handboll.Några av tjejerna har jag träffat senare i livet.Några skulle man ju vilja träffa igen.Men eftersom vi tjejer ofta byter efternamn är det svårt att hitta även på nätet.
Tränaren var målvakt själv i A-laget Kicki tror hon hette Holmström,jag kan minnas fel här.Hjälptränaren hette Irene,hon är inte med på bilden men om minnet inte är helt kaputt var hon också målvakt!
Karin Svensson står i tur sedan hon och jag var klasskamrater i 7-9 på Ljuraskolan.
Anita Persson undrar vart du tog vägen?
Ewa Skoogh och
Eva-Marie Lindahl (Totta)och
Britt-Marie (Bimmen)efternamnet har halkat ur minnet.

Sittande JAG,
Lotta Björkholm,
Anette Bergh
Kajsa (Karin)Svensson och till sist
Linda efternamnet är väck där med.

Vi hade mycket roligt och var på Bl.a. Irsta blixten och Partille cup.


4 kommentarer:

  1. Så roligt att du har sparat bilden, och så fin du är!
    I tonåren slängde jag ALLT! Ville inte spara något. Har inte ett enda kort mellan jag är 12-17 år. Inget enda skolkort!
    Som jag ångrar det idag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Bimmen hette Andersson i efternamn väl (Britt-Marie)

    SvaraRadera
  3. Så kul att se.
    Linda Moberg förresten.
    Kram Totta

    SvaraRadera
  4. Var finns Ewa Skoogh nu idag ???

    SvaraRadera