torsdag 29 september 2011

En kvart kvar....

...av torsdagen och jag är precis slut.Somnade i älsklingsfåtöljen igårnatt och "sov" väl så där.Har även varit på kurs i dag och fick ett hjärnbryt på den hurtiga damen som var där för att lära mig och övriga kursare chi gong,som om jag inte skulle kunna det då!Har tränat det i 6 månader och min situation blev 10-fallt värre.

Har ju tränat mig och andra i hur många år som helst.Det jag blev tvärilsk på är att någon som påstår sig ha fibro och nästan läxar upp oss med värk.Jag hävdar fortfarande att det som är bra och fungerar för någon INTE passar ALLA.

Var över till Jossan ikväll och tittade på när hon hopptränade.Tyckte hästen gick lite hackigt och när jag hjälpte henne att stretcha efter träningen reagerade han väldigt på v.fram vilket kan vara en följd av den skada han hade i våras i h.bak.4-fota får ofta diagonala defekter.Tippsade om Elinor från Mörrum,kanska kan hon hjälpa hästen!

Måste försöka få lite återhämtning i natt för imorgon kommer mina prinsessor.Lasagnen är klar och bara att värma så hungriga behöver vi inte vara ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar