onsdag 28 september 2011

Sitter här i arlamorgonstund.

Har tänt några ljus,som jag brukar,inväntar morgonen lite stilla med kaffekoppen bredvid.Är överlycklig för min lilla dator som är hemma igen.Tyvärr med en ny hårddisk så all min info är väck,
men det betyder också att jag slipper springa i trappan.

Var ut i backen en skritt-runda igårmorse på den Gråa.Vi hade en jättedust sist jag åkte häst,precis när jag skulle hoppa av ville jag hon skulle gå emellan,vi kan kalla det ett hinder.Den övningen tog längre än själva skritt-turen, då var jag osäker på vem som vann.

DET GJORDE JAG! Vilket jag hade hoppats på.Ska försöka att ta en runda till idag.

I måndagskväll var jag över till Yxnarum och hjälpte Jossan med sin häst.Körde lite med min Novafon med specialmunstycke i nacken och runt ganaschen.Fick mail om att ridningen gick något bättre efter behandling.KUL.Bokar ett nytt besök på söndag för en behandling till.

Samlar kraft för en gräsklippardag.Hade hoppats på att slippa mer iår men det bara fortsätter att växa,gräset alltså.Tack snälla mor för gräsklipparen med egen drivning,annars hade mannen fått göra allt trädgårdsjobb OCKSÅ!

Var ner till lilltösen igårkväll.Petra kom förbi med sin lilla skokrämsvalp.Herregud vilket charmtroll!

Ha en härlig höstdag-Ni som kanske tittar in till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar