onsdag 7 september 2011

Mittiveckan


Natten som var har regnat konstant och blåsten har gjort att regnet kommit från sidan.Fick släppa ut 4-fota iaf i morse eftersom jag skulle på kursen på fm.

Var in och fick ett formulär med frågor som ska besvaras.Har en vecka på mig för det.Vi pratade om mina bokplaner och om möjligheten att ev.söka bidrag från fonder!Har jag aldrig kommit på själv,tack för den S!

Småprinsessorna var här på lunchen vi åt upp köttsoppan som blev över från igår.

Planerar för fullt för bokmässan och efter insiderinfo från Kim Kimselius behöver vi inte köra förrän fredag fm.Allmänheten har inte tillträde på mässan förrän 15.00.Jag orkar nog inte att gå där hur länge som helst.
Gubben kör väl upp till Göteborg på c:a 4 timmar.Det blir bra det!

Nästa vecka har jag egenvecka mannen ska på kurs till Halmstad eller Varberg,lyssnade inte så noga,men hörde att jag blir ensam hemma!

Då äter jag när jag är hungrig,sover när och om jag är trött,läser hela natten.

1 kommentar:

  1. En egenvecka låter inte dumt, att få göra saker i den takten man vill och när man vill.
    Härligt att sömnen har varit god.
    Kram Karin

    SvaraRadera