fredag 9 september 2011

Hösten är här!Barasånivet!

Min fina lilla dartpojke Atomic,blir 3 till våren.

Idag go`vänner har Anderssonskan bakat bullar.Det blev andra bullar d.v.s jag använde lactosfri mjölk till degspadet.Nikita min 5-åriga prinsessa fyller i helgen och ska ha kalas för sina vänner.Mormor bakar då kalasbröd eftersom E jobbar så konstiga tider och hur ska hon hinna baka med 2 yrväder.


Har haft en ung tjej här från Holmsjö ikväll,hon köpte min ponnysulky och bröstselen.När vi hästmänniskor börjar prata 4-fota går det nästan inte att få hejd på oss.
Hon var utbildad hundfysioterapeut.

Det ni,går ju nästan inte att uttala =).

Jag undrade förstås av en sån gör och fick ett bra svar.Utvecklar det vid ett senare tillfälle.

Skönt med lite kulor in och vår Göteborgsresa är nu räddad rent ekonomiskt.Ska bli så mysigt att gå runt bland alla böcker,kanske vara med på någon föreläsning!

Morgondagen blir även den i köket mer kalasbröd ska fixas och min lillflicka kommer hem för 2:a fredagen i rad.
Vill prova att göra en morotskaka med massa philadelfiaost,hittade en utan lactos.Kanske blir det några cupcakes med lite färgglad topping.

1 kommentar:

  1. Här går det snabbt undan, det var bara några dagar sedan du sa att du skulle sälja sulkyn bla.
    Bullbak, luktar gott ända hit!
    Kram Karin

    SvaraRadera