tisdag 6 september 2011

Vet inte vad som hänt!

Idag uppe med tuppen.Skickade ut 4-fota efter lite hö.
Stallet sopat och klart före 9.30!!!Faktum är att jag inte vet när det hände sist.

Körde ner till maxi för att fylla på mjölk och grädde och lite planteringsjord.Hemma vid 10.30!

Suttit och surfat lite och beställt en läsplatta på cdon.Tror det är en hit i sängen,att hålla i istället för en bok.Den som lever får se!Dessutom kan man ladda hem låneböcker från Bibloteket vad jag förstår och då blir ju bokkontot inte så stort.

En jättegod köttsoppa blev det idag.Hittade billig högrev och grönsaker hade jag hemma.

Jag har hunnit att klippa gräset.Vi väntar regn inatt och hela dagen i morgon.

Det rasslar i min inbox på mailen.Satte in annons på bröstselen+sulkyn igårkväll.

Är det någon som läser detta som vet var man vänder sig för att få hjälp med frakt??


Kurs i morgon någon timme.Ska väl få mitt individuella program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar