onsdag 21 september 2011

Onsdag mittinatten

Har ganska nyss kommit hem från en liten tripp till min vän i Smauland,Nybro,körde upp med lite sockerfri betfor och hade med lite hö och halm hem,ett helt OK byte.Passar utmärkt nu när jag ska leja bort mina 4-fota några dagar.Mycket enklare att handskas med balar,har ju annars hö på rulle!
Fick även låna en himla massa dvd-filmer så att mannen och jag har en mysig filmhöst att vänta!

Annars idag har benen inte velat bära mig efter 2 svamprundor i måndags.Har passat på att tvätta lite,baka skånska knäckebröd som är så kusligt goda att jag äter dom som godis,vilket inte är så fel eftersom de innehåller 4 olika frön och kärnor som gör gott i magen =)

Har efter mycket trixande även fått igång min hypermoderna telefon så jag kan komma ut på nätet MEN då vill den Dj***a apparaten bara stänga ner och jag måste klicka in min kod flera gånger om dagen.Har tröttnat och beställt en NY.Provar nu en Samsung skiter i Ericsson!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar