måndag 19 september 2011

Måndag 19/9

Har inte varit in här på hela helgen,en liten sväng i fredagskväll dock.Har haft lite trädgårdsarbete,planterat ljung,klippt gräs,haft prinsessbesök och nu denna vecka har jag en extra hund.
Grannen är iväg till södra Frankrike(jobbresa) så Pipen bor här med oss.Vickie som snart ska löpa är grinig och 2 skitar hög sätter goldenpojken i hörnet,haha ser för roligt ut!

Planerar för Göteborgsresa och min första bokmässa och har nog fått till schemat.Vi kör fredaglunch.Funderar på om det kommer gå att köpa böcker direkt in i min nya läsplatta?Kan tekniken fungerar så.....tänk att köpa 10 böcker som bara väger 200 gram!

C&E ska hjälpa mig med 4-fota.

Igårkväll när regnet stod som spön i backen fick jag gå ända ut till vägen för att jaga in de tokiga hästarna.Kan inte förstå att de inte vill in när det fullkomligt vräker ner.Mina lungor är inte gjorda för fuktig väderlek.Totalt utpumpad efter den bedriften!
Har nu på morgonen hunnit duscha och en liten runda med hundarna,hittade mer svamp i hagen,där har det aldrig vuxit några innan!
Ska väl ge mig själv lite frukost sedan vill 4-fota ut!Stalltjänst och sedan en hundrunda igen.

Eftermiddagen ska tillbringas i älsklingsfåtöljen!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du har haft det skönt i älsklingsfåtöljen!
    Det är ju perfekt med lätta böcker!
    Har själv aldrig varit på bokmässa. AVIS!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Svamp och älsklingsfåtölj låter underbart.
    Svar: Jag tror också at det är sadeln. Liza rynkar inte längre på näsan vid sadling och sadelgjordsspänning. Men hon har gått och varit sned länge så vi har lite att jobba på..... det är klurigt men kul :)

    SvaraRadera
  3. Hej Anki
    Tack för dina rara ord hos mej.Inte ska jag behöva använde dej som bollplank,är bara sur på vissa saker som hänt,och det går inte skrivas öppet.Tack för dina rader i min gästbok också,glömde det.Utan dator är jag inte,jag surfar genom mobilen,då jag tankar den,så att jag kan surfa gratis i en månad.kramar

    SvaraRadera