fredag 9 september 2011

ojojoj vicken fredag!

Började baka så fort jag vaknade.Ringde lilltösen vid 10.Jag hämtar dig vid 11.30.Vi kör ner till byn och handlar lite sa jag
Ville ha ett SD-kort till min läsplatta....Fixat!
Men vetitjyven hur att ladda över min lånade bok till läsplattan!!!???Har lånat Kim´s bok Theo`s Pompeij,finns på datorn men inte i läsplattan,kanske kan min goa granne hjälpa mig!?Nästa vecka!


Köpte ett par leggings till H.Handlade lite på Willy`s.Hem och fortsatte baka som en tok men nu är allt klart och levererat!!!Köpte lunch till H o mig på kinarestaurangen det räckte till middag till mannen när han kom hem,min goa granne kom in med värsta festmåltiden,han hade lagat för mycket mat och erbjöd oss...resten,går ju inte att säga nej till eller?


Nu kan prinsessan ha kalas för sina vänner och mormor har bakat hela kakan=)

Annars en helt OK fredag men får betala för 2 dagars bakande men va f*n gör det när lillprinsessan får en hyperhärlig födelsedag med sina bästa vänner.Mannen och jag hade köpt en Kittydator som jag tror slår det mesta av damens presenter...hahaha hon lyste som en sol när vi körde därifrån ikväll...

over and out good friends!

1 kommentar:

  1. Vår lillprinsessa fick också en Kitty dator när hon fyllde 6. Var det 6 år din lilla dam också fyllde?
    Kram Karin

    SvaraRadera