torsdag 1 september 2011

Skrattar lite för mig själv.


Idag på kursen berättade S om hennes och mitt första möte på Af i maj någon gång då det beslutades om att jag skulle delta i kursen som nu är igång.(o det var ok från mig)
Hur jag satt i ett hörn med stenansikte och händerna i kors framför mig och hela min kropp skrek(tyst)låt mig vara i fred!

Precis innan hade jag delgett mina kurskamrater hur jag blivit bemött av Af´s representant vid mötet vi hade haft innan.
Af+ Fk+jag.
Af´s -tanten satt på sin stol,lade armarna i kors framför bröstet och frågade:Vad göööör du heeela dagarna?
Måste säga att jag inte lever som jag lär.Är precis så (o)trevlig som jag blivit bemött innan.Men NU kan jag skratta åt´et=)
Jag är ju inte ett dugg bättre än de där myndighetspersonerna,hahaha.Måste jobba på den biten ;S.

Var på plats i B-H redan kl.9.00 idag.Fick alltså vara med från början av en dag.Fick läsa upp en av mina dikter som för övrigt är publicerad i nya numret av Fibromyalginytt som kom i brevlådan i veckan.
Anderssonskan är liiite mallig.De senaste numren har haft en Anki-dikt(4) Jiiihaaa!

Nästa vecka kursar jag på onsdag.Vi ska lägga upp mitt individuella program.Alla de andra är nu ute på praktik eller går någon socialkurs i K-krona.Det är ju inte mer än rättvist att även jag får en uppgift.Behöver rutiner!

Eftersom nu denna del i livet har rubbat mina cirklar är det inte mer rätt att jag får en 4-kant att jobba i eller hur?!

1 kommentar:

  1. Tycker mig märka en positiv ton i inlägget, och jag gläder mig med dig!
    Gratulerar också till de publicerade dikterna.
    Kram Karin

    SvaraRadera