tisdag 30 augusti 2011

Blir skrämd av att....


mitt huvud fungerar så dåligt.Förra veckan då jag skickade iväg min trasiga laptop så blev det gubbens laddare som följde med,inte min.Hur tänkte jag där?For runt igårkväll och letade efter min laddare som jag lagt på ett bra ställe!

Vill inte vara bra på att göra fel.

Idag gjorde jag rent badkaret som 4-fota dricker ur,satte på slangen och gjorde något annat under tiden det spolade upp.Det kom något emellan.
Glömde givetvis att stänga av.Upptäckte det efter en stund,pumpen i källaren gick på högvarv.

Känner att det har varit en bra sommar,varannandagsväder,annars hade jag nog tömt brunnen,detta är inte första gången för den delen!

Det är fler saker runt mig som är liknande situationer.Tänker göra,tror jag sagt,säger till en flera gånger något som är viktigt och missar att informera andra för jag tror att jag sagt....

Min teori här är att den kurs som ska lära mig att "leva i livet" stressar mig att bli som jag var innan detta elände började.

Att vara duktig och hinna med.
Passa tider.
Göra flera saker på en gång-effektiv.

Jag hade en bra balans i livet visste precis vad som var möjligt.
Kunde säga nej.


Det började gå utför runt jul då min kropp eller knopp ändå visste vad som skulle komma.
Att resultatet skulle bli detta var ingen överraskning eftersom jag lever i min kropp och har koll på hur den reagerar.Men det är ingen trevlig upplevelse.


1 kommentar:

  1. Ibland gör man de konstigaste saker, som man inte kan förklara. Det är nog som du säger, att är man extra stressad så händer detta fler gånger.
    Kram Karin

    SvaraRadera