söndag 28 augusti 2011

Söndagkväll utan....




ångest och det beror givetvis på att jag inte har ngn kurs i morgon!Eftersom alla mina kurskamrater är ute i praktik eller annat borta i K-krona.

En halvmysig helg med lite svampplockning.Det växer svamp överallt även där det aldrig vuxit innan på de 16 år jag/vi bott här.
Bara i min lilla skogsdunge hittade jag massor.Klev nästan på dom och jag klagar inte eftersom jag har svårigheter att knalla ut som förr rakt ut i backen är jag så tacksam att finna svampen nära mig =)

De har lovat blåst och regn på tvären i morgon men ska försöka mig på en ridtur även om den blir kort.Har nog inte ridit sen april tror jag!!Rida...jag menar åka med :D.Känner att jag vill ut lite längre än vad jag tyar gå.
Mina föresatser är alltid bra men ofta(jätteofta)måste jag planera om.
Vi får se om det går att förverkliga!



En lite kul bild på Vickie i våras.Ibland undrar jag om hon har hamnat i fel kropp.Är nästan lika duktig som 4-fota på att beta =)!



Denna lilla fröken är en några veckor gammal Friser som min granne L har fått i år.En piggelina som får runt som en tok när vi var uppe i skogen,jag menar i skogen på riktigt!L har bara skogens djur som grannar.Skulle fungera för mig!
Kolla in de långa benen :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar