fredag 19 augusti 2011

Fredag...

...och tråkväder.Har suttit och försökt mig på att göra en egen hemsida mhm.Inte så enkelt som reklamen säger.Får väl gå ut och ta lite mer bilder att lägga upp.Roligare med aktuella bilder.

Har hittat en hemsida som är gratis,du behöver varken domännamn eller webbhotel.Antagligen kan man inte lägga upp hur mycket som helst men det går att uppgradera.
Får se vad det blir och skulle jag lyckas växer jag ju några centimeter i självförtroende.

Nähä nu har jag degat tillräckligt.Får ta mig i kragen och ge mig ut i rusket med hunden en liten runda.Sedan fixa något gott till kvällen att äta.
Jag ska tillbringa aftonen i älsklingfåtöljen med gofilten!
Mannen kör väl ner till Brunnen och garnisonsfesten.

Jag får en kväll för mig själv-det gillar jag!

1 kommentar:

  1. Vad spännande ...klart du fixar en hemsida ...ska bli roligt att se resultatet ...för det får jag väl ?? :))
    Mysigt med en myskväll i favofåtöljen :))

    Ha en fortsatt trevlig helg vännen , varma kramar :))

    SvaraRadera