tisdag 16 augusti 2011

Efter blå måndag.

Följer grå tisdag.

Blev totalt utpumpad efter att ha varit på kursen drygt 3 timmar denna vecka och för all del en riktig urladdning i samtal med S.

Mannen i huset fick ta med mat hem för jag hade ingen energi att laga till något när jag kom hem.Rasade ihop i älsklingsfåtöljen.

Efter en natt med normal vila för mig(ingen sömn),har dagen bara runnit undan och jag har inte uträttat något vettigt.Det var ifs även det väntat.När vi hade ätit ikväll körde vi ner till metropolen för att fylla på i förråden,man kan lugnt påstå att det ekade i alla skåp.Nu är det lugna gatan några dagar iaf.

Onsdagen ska det bli nålar igen MEN tror jag ska avboka vidare besök hos S.Tycker inte jag får den effekt jag hade när jag gick till L.

Ska väl prova på zonterapi NÄR penningpungen tillåter.

1 kommentar:

  1. Torsdagkväll, och det var några dagar sen du skrev i bloggen. Hoppas att du är på benen, och jag sänder dig varma kramar!
    Karin

    SvaraRadera